Hallo Allemaal,
Maandag ben ik wezen sporten en heb iets te fanatiek mijn armen gedaan.
Ik had een dag later wel wat spierpijn maar nu 2 dagen later heb ik hevige steken pijn in de binnenkant van mijn armen (waar je elleboog zit zeg maar) ..
Ik kan mijn armen amper gebruiken en zelfs met dit tekstje typen voel ik het al.
Wat adviseren jullie om nu te doen? Huisarts bellen? Rust nemen? Rekkeen en strekken?
Graag jullie reacties!
Gr,
Jesper
Pagina 1 van 1
Spier gescheurd? (stekende pijn in beide armen)
Gepost 02-02-2012 - 10:14
Huisarts en dan naar de fysio, lijkt mij dat je pezen zijn over belast, maar dat kan ik vanaf hier niet ruiken.
Gepost 02-02-2012 - 10:17
Dat zullen waarschijnlijk je pezen zijn. Die aanhechtingen krijgen ineens een hoop te verduren en dan kan dat inderdaad geirriteerd raken.
Mijn advies is inderdaad rust en dit in het vervolg iets rustiger opbouwen. Met zowel de biceps als triceps gebruik je die aanhechtingen namelijk.
Kijk het eerst even aan en mocht het lang blijven duren kan je er ook voor kiezen om naar de huisarts te gaan. Wat ook erg goed helpt bij dit soort blessures is osteobolin-c (zoek het eens op). Het is wel prijzig maar is zijn geld meer dan waard mocht de pijn aanhouden.
Mijn advies is inderdaad rust en dit in het vervolg iets rustiger opbouwen. Met zowel de biceps als triceps gebruik je die aanhechtingen namelijk.
Kijk het eerst even aan en mocht het lang blijven duren kan je er ook voor kiezen om naar de huisarts te gaan. Wat ook erg goed helpt bij dit soort blessures is osteobolin-c (zoek het eens op). Het is wel prijzig maar is zijn geld meer dan waard mocht de pijn aanhouden.
Gepost 02-02-2012 - 11:00
Dank voor jullie reacties!
Ik ga gewoon even heel rustig aan doen en na het weekend hoop ik dat het al een stuk minder is. Mocht dat niet zo zijn dan ga ik wel even naar de huisarts/fysio!
Verder nog tips om het herstel te versnellen?
Ik ga gewoon even heel rustig aan doen en na het weekend hoop ik dat het al een stuk minder is. Mocht dat niet zo zijn dan ga ik wel even naar de huisarts/fysio!
Verder nog tips om het herstel te versnellen?
Gepost 02-02-2012 - 11:01
ik zou hiervoor zeker geen huisarts of fysio opzoeken. moet binnen 3 weken over zijn. rustig aan doen met je armen is nu het enige dat je kan doen.
www.easyshape.nl
"Ik ben niet erg snel van begrip, niet scherpzinnig... mijn vermogen om een langdurige en zuiver abstracte gedachtegang te volgen is zeer beperkt... maar in het opmerken van dingen die makkelijk aan de aandacht ontsnappen, en in het nauwgezet observeren daarvan, ben ik beter dan de gemiddelde mens."
(Darwin)
"Ik ben niet erg snel van begrip, niet scherpzinnig... mijn vermogen om een langdurige en zuiver abstracte gedachtegang te volgen is zeer beperkt... maar in het opmerken van dingen die makkelijk aan de aandacht ontsnappen, en in het nauwgezet observeren daarvan, ben ik beter dan de gemiddelde mens."
(Darwin)
Gepost 05-02-2012 - 22:33
Ik heb ooit een blessure gehad die hier heel erg op lijkt. Ik had op dezelfde plek heel veel pijn en ik kon daardoor bijna niets. Vooral strekken was bijna onmogelijk.
Na ongeveer een week was het weer helemaal weg...
Na ongeveer een week was het weer helemaal weg...
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

Help