Fitnessforum: Chayenne - Fitnessforum

Ga naar inhoud

• 9 Pagina's +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Chayenne ook maar ff de vorderingen bijhouden :)

#1 Gebruiker is offline   Chayenne-model 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip
  • Groep: Fitnessforum leden
  • Lid geworden: 23-01-10
  • Geslacht:Vrouw
  • Interesses:Auto's, tuning, sport, pole fitness, superyachten, (lak, verf &) kleuren.....

Gepost 07-03-2010 - 13:33

Ik ben pas na oud en nieuw begonnen, maar ik zal mijn vorderingen hier gaan bijhouden...
Voedingsschema volg ik nu heel strikt, trainingsschema wordt over een week weer veranderd (ik volg zo'n 6 weken hetzelfde schema

mijn doel is het opbouwen van kracht voor Pole Fitness en het behalen van een sixpack.
En ja, ik weet dat ik niet zomaar een sixpack zal hebben. Daarvoor moet ik nog vet verliezen (sterke buikspieren heb ik wel)

foto's van eind Januari
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding

foto's van deze week
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding

Bekijk Post Jereplofje, op 31-05-2010, 08:03, zei:

Inderdaad! Als iemand dat aan mij vraagt denk ik altijd meteen aan blond-haar-met-dikke-tieten á la Chayenne, maar in de praktijk ben ik nooit verliefd geweest op dat type. :laugh:

foto's!!

Ik: 21, auto's (mopar!), tattoos, leguanen, pole fitness, fanatiek, sixpack, yachtspuiter, gymnasium, Würzburg, body-building, roze

"Every workout is one step closer to your goal" - ad nauseum - ( = totdat je er misselijk van wordt)
0

#2 Gebruiker is offline   Wharrgarbl 

• Wolverine
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 31-03-08

Gepost 07-03-2010 - 13:59

Schouders moet misschien nog iets aan gewerkt worden, maar verder ziet het er zéér goed uit!

Doe je ook veel static hold oefeningen?
0

#3 Gebruiker is offline   Chayenne-model 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip
  • Interesses:Auto's, tuning, sport, pole fitness, superyachten, (lak, verf &) kleuren.....

Gepost 07-03-2010 - 14:56

Bekijk Post Jereplofje, op 07-03-2010, 13:59, zei:

Schouders moet misschien nog iets aan gewerkt worden, maar verder ziet het er zéér goed uit!

Doe je ook veel static hold oefeningen?

dankje, static hold oefeningen... nee eigenlijk vrij weinig, maar die zou ik misschien in mijn nieuwe schema wel erbij kunnen doen.

Inderdaad! Als iemand dat aan mij vraagt denk ik altijd meteen aan blond-haar-met-dikke-tieten á la Chayenne, maar in de praktijk ben ik nooit verliefd geweest op dat type. :laugh:

foto's!!

Ik: 21, auto's (mopar!), tattoos, leguanen, pole fitness, fanatiek, sixpack, yachtspuiter, gymnasium, Würzburg, body-building, roze

"Every workout is one step closer to your goal" - ad nauseum - ( = totdat je er misselijk van wordt)
0

#4 Gebruiker is offline   Wharrgarbl 

• Wolverine

Gepost 07-03-2010 - 15:02

Reden dat ik ze noem is dat je er ontzettend snel mee vooruit gaat in kracht en coördinatie, en ze in de uitvoering vrij dicht bij pole fitness liggen. (dichter dan veel oefeningen van traditionele krachttraining, en sowieso veel dichter dan geouwehoer op apparaten)
0

#5 Gebruiker is offline   Chayenne-model 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 07-03-2010 - 15:23

ja dat klopt, daar heb je ook wel gelijk in.
Zal het ook zeker in mijn schema verwerken.

foto's!!

0

#6 Gebruiker is offline   Stefanoviic 

• Jong lid
  • Pip
  • Lid geworden: 07-04-08

Gepost 08-03-2010 - 19:38

offtopic: mooie tattoo!
-----------------------------------------------
Leeftijd: 22
Lengte: 1.84
Status: Clean aan het bulken
06-08-2008 - Gewicht: 97.3kg Vet: 31,2%
22-03-2009 - Gewicht: 80.2kg Vet: 21,1%
28-08-2009 - Gewicht: 78.5kg Vet: 17,7%
06-02-2010 - Gewicht: 81.3kg Vet: 15,9%
12-03-2010 - Gewicht: 79.2kg Vet: 15.1%
23-09-2010 - Gewicht: 76.1kg Vet: 12.2%
0

#7 Gebruiker is offline   Mark 

• Mooiboy
  • Groep: Fitnessforum Moderators
  • Lid geworden: 04-02-08
  • Geslacht:Man

Gepost 08-03-2010 - 20:05

Ziet er goed uit!

Hoe ziet je training schema er uit?
0

#8 Gebruiker is offline   Chayenne-model 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 08-03-2010 - 20:29

Bekijk Post Stefanoviic, op 08-03-2010, 19:38, zei:

offtopic: mooie tattoo!

thanks

Bekijk Post Mark, op 08-03-2010, 20:05, zei:

Ziet er goed uit!

Hoe ziet je training schema er uit?

Maandag: bovenlichaam
Dinsdag: 1 uur sport op school + 1 uurtje sportschool: onderlichaam + 2500 m. roeien (of 's avonds een 1,5 uur zwemmen)
Woensdag: Pole fitness training
Donderdag: onderlichaam + 2500 m. roeien
Vrijdag: bovenlichaam

De training voor het bovenlichaam bestaat uit een serie oefeningen, oa. bench press, kinesis oefeningen (flyes en dips), latpull (voor en achter), maar ook oefeningen met dumbells. Ik eindig altijd met 2000 m. roeien
De training voor het onderlichaam zijn vooral oefeningen met apparaten.
volgende week zal ik weer een nieuw schema opstellen (elke 6 weken pas ik het schema aan, in overleg met de eigenaar van de sportschool)

ik vind het wel prettig om een serie van zo'n 10 tot 12 oefeningen te doen, met 3x12 of (bij sommige oefeningen) 3x8
daarbij doe ik thuis nog buikspieroefeningen ('s ochtends en 's avonds)

weet iemand hier misschien goede oefeningen voor de schuine buikspieren en de onderste buikspieren?

foto's!!

0

#9 Gebruiker is offline   LennardN95 

• Jong lid
  • Pip
  • Lid geworden: 03-12-09

Gepost 15-03-2010 - 22:40

volgensmij kun je je obliques (schuine buikspieren) het beste trainen met compound oefeningen als squats en deadlifts en gewoon simpele isolatie oefeningen, van die apparaten die gewoon in de meeste sportscholen staan. bij mij staat er altijd een plaatje bij waarop aangegeven is voor welke spiergroep het bedoelt is maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is.

ik vind het iig er al heel goed uitzien
0

#10 Gebruiker is offline   Wharrgarbl 

• Wolverine

Gepost 16-03-2010 - 00:52

Pas op met lat pulls achter de nek. Alles achter de nek is blessuregevoelig voor je rotator cuff spieren.

Buikspieren -> Sowieso compounds als squats en deadlifts, daarnaast zijn prone bridges leuk, en als je sterke buikspieren hebt (zal wel, door pole fitness): dragon flags, fantastische buikspieroefening. Gevorderd zou je ook nog kunnen denken aan static holds zoals de human flag... Maar ik weet niet hoe zwaar je aan kunt.
0

#11 Gebruiker is offline   mradem 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip
  • Lid geworden: 01-05-06

Gepost 17-03-2010 - 12:20

Lat pulls zou ik idd niet achter je nek doen maar tot aan je borst naar beneden trekken.
0

#12 Gebruiker is offline   delano 

• Fitness Goeroe (Brons)
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 24-10-07

Gepost 17-03-2010 - 14:35

waarom zitten van die zwarte afgeschermde blokken op je foto? :)
0

#13 Gebruiker is offline   Mark 

• Mooiboy
  • Groep: Fitnessforum Moderators
  • Lid geworden: 04-02-08

Gepost 17-03-2010 - 14:38

Bekijk Post delano, op 17-03-2010, 14:35, zei:

waarom zitten van die zwarte afgeschermde blokken op je foto? :)

Kom op man.
0

#14 Gebruiker is offline   delano 

• Fitness Goeroe (Brons)
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 24-10-07

Gepost 17-03-2010 - 14:39

Bekijk Post Mark, op 17-03-2010, 14:38, zei:

Kom op man.

hey i'm back, computerfreak!!
0

#15 Gebruiker is offline   Chayenne-model 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 17-03-2010 - 16:35

tsjah... :wub:

vanavond overleg over mijn nieuwe schema, zal de komende 6 weken iniedergeval ook meer aandacht aan mijn buikspieren besteden.
Ik deed nu al elke dag thuis oefeningen, wat me erg goed bevalt.
In mijn nieuwe schema zal ik het meeste werken met Kinesis (ik weet niet of jullie hier ervaring mee hebben).
Ik doe op dit moment al verschillende oefeningen (bijv. flyes en dips) met behulp van de Kinesis muur en het is (voor mij) ideaal.
zijn er nog meer mensen hier die ook trainen met Kinesis?

foto's!!

0

#16 Gebruiker is offline   Wharrgarbl 

• Wolverine

Gepost 17-03-2010 - 18:20

Ik ken het, niet echt mijn ding, maar dat heeft meer met mijn doelen en stijl van trainen te maken dan met het nut er van.
Ik kan me voorstellen dat het met oog op pole fitness wel functioneel kan zijn. (sportspecifieke bewegingen simuleren met tegengewicht)

Ik weet alleen niet of flies en dips dan de juiste oefeningen daarvoor zijn. Ik zie het nut niet van kinesis-varianten boven gewone flies en dips. Ik zou dan andere, natuurlijke, bewegingen maken die dichter bij pole fitness liggen, maar dat moet je even overleggen met je instructeur.

Oh, en niet vergeten: meer focus op buikspieren betekent dat je ook je onderrug goed moet onderhouden ivm balans, bekkeninstabiliteit, blabla.
0

#17 Gebruiker is offline   tiger 

• Fitness Goeroe (Zilver)
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 27-04-08
  • Interesses:Food!

Gepost 17-03-2010 - 19:48

Ik zou kinesis naast je KT doen, niet vervangen.
Het is een goede manier om je spieren anders te stimuleren, en wellicht onderste spieren te trainen die je misschien niet pakt met KT.
Ik zie het als een krachtige yoga sessie, goed voor je flexibiliteit, balans, lenigheid en kracht /lichaamscontrole
1.72cm, 36jr
Status: Hungry!!

"Abs are made in the Kitchen"
0

#18 Gebruiker is offline   Chayenne-model 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 30-03-2010 - 21:02

ik vind het zelf een beetje lastig om vooruitgang te zien... in cm's gaat het goed (weegschaal hou ik niet van)

toch weer ff nieuwe foto's gemaakt
(ik zal binnenkort ff de poses in dat andere topic bestuderen... en een keer echt goede foto's maken)

Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding

Deze post is bewerkt door Chayenne-model: 31-03-2010 - 06:42

foto's!!

0

#19 Gebruiker is offline   kaatje32 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip
  • Lid geworden: 17-10-09

Gepost 31-03-2010 - 14:14

wauww wat een tattoo!

en in mijn ogen,heb je al een six pack,en ben je superstrak :biggrin:
0

#20 Gebruiker is offline   Chayenne-model 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 31-03-2010 - 14:39

Bekijk Post kaatje32, op 31-03-2010, 15:14, zei:

wauww wat een tattoo!

en in mijn ogen,heb je al een six pack,en ben je superstrak :biggrin:

dankjewel !

foto's!!

0

Deel dit topic:

• 9 Pagina's +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers