Fitnessforum: fiets / loop monitor - Fitnessforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

fiets / loop monitor ik zoek een apparaat geschikt voor tijdens lopen en fietsen

#1 Gebruiker is offline   corrosion 

• Nieuw lid
  • Groep: Fitnessforum leden
  • Lid geworden: 30-05-10

Gepost 30-05-2010 - 12:54

hallo
ik heb een vraag over fiets / loop "monitor" of horloge of hoe je het best in het nederlands zegt :wub:
ik zoek dus iets wat je kan gebruiken voor tijdens het lopen en fietsen
welke functies zou ik willen :
snelheid, gemiddelde snelheid, hartslagmonitor, tijdsduur en dergelijke voor tijdens lopen
snelheid, gemiddelde snelheid, hartslagmonitor, pedaalfrequentie en dergelijke voor tijdens fietsen

ik heb hier op dit forum een beetje gezocht, maar vond niet direct hier iets over
ik heb dan wat gegoogled en ben op bijvoorbeeld volgend apparaat terecht gekomen :
http://www.simplyrun.co.uk/products/sports...0743-30%29.html
dit is dus voor tijdens lopen en dan kan je een extra speed/cadence sensor bijkopen om op je fiets te monteren

nu is er heel veel aanbod en vraag ik me af of jullie wat gouden raad hebben voor mijn aankoop, weten jullie een combi apparaat of een beter alternatief

ik ben geen professioneel ofzo, maar zou toch goede kwaliteit willen (prijs is niet echt een beperkende factor)

indien iemand andere voorstellen heeft, graag
alvast bedankt!

ps : ik weet niet of het uitmaakt, maar ik woon in japan en of dat dus invloed heeft op bepaalde toestellen die van gps gebruik maken...
0

#2 Gebruiker is offline   Daan D. 

• Nieuw lid
  • Groep: Fitnessforum leden
  • Lid geworden: 02-06-09

Gepost 01-06-2010 - 13:19

Beste,

U kunt u het beste gaan oriënteren op Garmin en Polar. dit zijn twee goede merken op het gebied van hartslagregistratie.
Mogelijke modellen van Polar kunt u via deze link bekijken: http://www.helisport...rs-fitness.html

Met vriendelijke groet,

Daan van Dooren

Helisports International
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers