Fitnessforum: Heeft er iemand ervaring? - Fitnessforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Heeft er iemand ervaring?

#1 Gebruiker is offline   cyf3r 

• Ere lid
  • Pip Pip Pip
  • Groep: Fitnessforum leden
  • Lid geworden: 23-11-09

Gepost 23-06-2010 - 20:22

Hallo,

Ik ga toch maar overgaan op het brouwen van een eigen ruimte om te kunnen trainen omdat er te veel probs zijn waar ik momenteel train en er nergens in de buurt een goede zaak is :s

Opp.: 20 vierkante meter, hopelijk ruimte genoeg om allees te plaatsen.

Ik dacht eraan om een power rack van Powertec te nemen (http://www.fitness-s...-Halterset.html) heeft er iemand ervaring mee? Dan heb ik meteen al wat 50mm gewicht (145KG) etc.

Dan nog dummbbels (http://www.helisport...lls-(2-tot-20kg).html) eerst van 2-20 KG.

Dat is dus de basis van de basis.

De vraag is dus vooral of iemand ervaring heeft met Powertec, of dat iemand anders ook nog een goed merk weet.
0

#2 Gebruiker is offline   dannl123 

• Fitness Goeroe (Goud)
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 20-01-07
  • Geslacht:Man

Gepost 23-06-2010 - 20:32

Geen ervaring met het rack, maar je zou eventueel nog kunnen kijken naar 50mm dumbbells, dan kunnen je kg's ook op je DB's. Ik heb ze (Helisports) in m'n handen gehad, en het is prima spul. Let wel op de hoeveelheid sluitingen die je koopt, daar wil je nog wel eens een vergissing mee maken.
0

#3 Gebruiker is offline   Rox92 

• Ere lid
  • Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 04-07-09
  • Interesses:Judo, Bodybuilding, Gamen, Ado Den haag :D

Gepost 24-06-2010 - 22:42

Powertech rack is het beste rack qua prijs kwaliteit verhouding.
En voor dumbells zou ik gewoon lange halterstang kopen en dan allemaal 5 kilo gewichtjes kopen.(ivm de diameter van de schijven)
En een stuk goedkoper natuurlijk :biggrin:
Stats:
BP: 111KG
SQ: 156KG
DL: 166KG

Leeftijd: 19
Lengte: 1.75
Gewicht: 90 KG

"The world ain't all sunshine and rainbows, It's a very mean and nasty place, and It doesn't care how tough you are, it will beat you to your knees and keep you there if you let it." - Rocky Balboa
0

#4 Gebruiker is offline   cyf3r 

• Ere lid
  • Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 23-11-09

Gepost 25-06-2010 - 09:41

Bekijk Post Rox92, op 24-06-2010, 23:42, zei:

Powertech rack is het beste rack qua prijs kwaliteit verhouding.
En voor dumbells zou ik gewoon lange halterstang kopen en dan allemaal 5 kilo gewichtjes kopen.(ivm de diameter van de schijven)
En een stuk goedkoper natuurlijk :biggrin:

Heb je ook een powertec rack? Het bankje dat daarbij is, kan je dat helemaal plat leggen en ook helemaal rechtop zetten? In een paar reviews lees ik dat dit niet kan :s
0

#5 Gebruiker is offline   Mark 

• Mooiboy
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Fitnessforum Moderators
  • Lid geworden: 04-02-08

Gepost 25-06-2010 - 10:09

Bekijk Post cyf3r, op 25-06-2010, 10:41, zei:

Heb je ook een powertec rack? Het bankje dat daarbij is, kan je dat helemaal plat leggen en ook helemaal rechtop zetten? In een paar reviews lees ik dat dit niet kan :s

http://www.fitness-seller.nl/product_info....lity-Bench.html

-20 tot 80 graden, dus hij moet wel helemaal plat kunnen. Bel ze anders even op ;)
0

#6 Gebruiker is offline   Rox92 

• Ere lid
  • Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 04-07-09
  • Interesses:Judo, Bodybuilding, Gamen, Ado Den haag :D

Gepost 25-06-2010 - 19:10

Bekijk Post cyf3r, op 25-06-2010, 10:41, zei:

Nog niet maar een vriend van me heeft hem.
Heb hem wel is uitgeprobeerd en het is een zeer stevig rack.
Dat bankje heeft hij niet en ben ik ook niet van plan te kopen veels te duur. Ik zou dat bankje van helisports kopen want die kan decline.
En ik denk niet dat die utility bench dat kan want daar zit niet zo'n voetsteun bij.
Btw op deze manmaakt die dingen na in zijn vrije tijd hij zit ook op DBB :biggrin:
Stats:
BP: 111KG
SQ: 156KG
DL: 166KG

Leeftijd: 19
Lengte: 1.75
Gewicht: 90 KG

"The world ain't all sunshine and rainbows, It's a very mean and nasty place, and It doesn't care how tough you are, it will beat you to your knees and keep you there if you let it." - Rocky Balboa
0

#7 Gebruiker is offline   mikki 

• Nieuw lid
  • Lid geworden: 31-08-10

Gepost 31-08-2010 - 14:00

Bekijk Post cyf3r, op 23-06-2010, 21:22, zei:

Hallo,

Ik ga toch maar overgaan op het brouwen van een eigen ruimte om te kunnen trainen omdat er te veel probs zijn waar ik momenteel train en er nergens in de buurt een goede zaak is :s

Opp.: 20 vierkante meter, hopelijk ruimte genoeg om allees te plaatsen.

Ik dacht eraan om een power rack van Powertec te nemen (http://www.fitness-s...-Halterset.html) heeft er iemand ervaring mee? Dan heb ik meteen al wat 50mm gewicht (145KG) etc.

Dan nog dummbbels (http://www.helisport...lls-(2-tot-20kg).html) eerst van 2-20 KG.

Dat is dus de basis van de basis.

De vraag is dus vooral of iemand ervaring heeft met Powertec, of dat iemand anders ook nog een goed merk weet.

Hallo,

Ik kan je wel voorzien aan tweedehands fitnessapparaten, ligt er aan wat je exact nodig hebt,
kijk anders even op hilcosport.nl en neem even contact op.

gr,

Mikki

0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers