Hoi,
ik ben 23 jaar, 1.72 m lang en weeg ongeveer 68 kg. Ik ben op zoek naar een geschikte crosstrainer, maar omdat ik te ver weg van jullie filialen woon en geen beschikking heb over een auto ben ik niet in staat om een apparaat uit te proberen.
Ik twijfel tussen een Infiniti X785 - ik neem aan dat deze crosstrainer ondanks het feit dat hij uitverkocht is later weer leverbaar is - en de Sportop E1000P. Zijn deze apparaten in principe geschikt voor mij? En wat zijn de grote verschillen (al dan niet qua kwaliteit).
Alvast bedankt voor een advies!
Met vr.gr.
Pagina 1 van 1
Geschikte crosstrainer
Gepost 31-07-2010 - 09:48
Beste Hanna,
Het verschil tussen de E1000 en de X785 zit hem in het wiel, verstelbaarheid en belastbaarheid.
De E1000 heeft verstelbaarheden aan de lengtepas en aan de voetpedalen. De Inifiniti heeft geen verstelbaarheden.
Het wiel van de Infiniti is iets groter dan het wiel van de E1000, dat wil zeggen dat de rotatie/slag die de Infiniti X785 maakt iets groter is waardoor u een intensievere beweging maakt.
De belastbaarheid van de E1000 zit op 120kg en van de Infiniti X785 is dat 140kg.
Wij verwachten de Infiniti X785 over ongeveer 12 weken weer op voorraad te hebben. De Infiniti X885 is wel voorradig.
Met vriendelijke groet,
Helisports
Het verschil tussen de E1000 en de X785 zit hem in het wiel, verstelbaarheid en belastbaarheid.
De E1000 heeft verstelbaarheden aan de lengtepas en aan de voetpedalen. De Inifiniti heeft geen verstelbaarheden.
Het wiel van de Infiniti is iets groter dan het wiel van de E1000, dat wil zeggen dat de rotatie/slag die de Infiniti X785 maakt iets groter is waardoor u een intensievere beweging maakt.
De belastbaarheid van de E1000 zit op 120kg en van de Infiniti X785 is dat 140kg.
Wij verwachten de Infiniti X785 over ongeveer 12 weken weer op voorraad te hebben. De Infiniti X885 is wel voorradig.
Met vriendelijke groet,
Helisports
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

Help