Ik ben Jeroen en kom uit Almere. Ik heb jarenlang karate gedaan (tot bruine band) daarna ben ik gaan basketballen voor 4 jaar en toen was ik 15/16 en heb ik eigenlijk heel weinig aan sport gedaan. Altijd geirriteerd aan mijn slanke postuur en al een keer eerder een slappe poging gewaagd om te gaan fitnessen. Werd uiteindelijk een beetje op apparaten zitten waarmee ik mijn armen en buik kon trainen (phail :P).
Nu geinspireerd door deze site over voeding en trainen ben ik toch weer enthousiast geraakt over het fitnessen. Mijn traininsprogramma is Stronglifts 5x5 Beginner. Daarbij eet ik redelijk veel en drink ik minmaal 2l water op een dag. Foto's heb ik gemaakt en upload ik ergens vanavond.
Gemiddelde dagelijks eetpatroon:
16 boterhammen verdeeld over de dag tot 18.00 uur.
12.00 uur maaltijdsalade van AH (kip of tonijn) + 1l melk (hiervoor dronk ik nooit melk dus dit is echt veel voor me :P)
Water de hele dag door.
18.00/19.00 uur avond eten, meestal wat de pot schaft als ik zelf kook meestal rijst vlees en groente
21.30 nog 4 broodjes.
Broodjes worden doorgaans belegd met vlees (kipfilet, cervelaat, filet americain, gebraden gehakt, boterhamm.worst, enz.) of pindakaas.
Gestopt met het vreten van chips, nootjes enz.
Wil eigenlijk ook beginnen met haver maar ik weet niet of ik dat te pruimen vind, Brinta spuug ik gewoon weer uit.
Wil ook naar de 2l melk op een dag.
Moet ook beginnen met kwark, maar hoe zit het met de zoetmakertjes zijn die kankerverwekkend (van horen zeggen)?
Ik heb geen idee op hoeveel calorieen ik uit kom.
Ben van 73 kg naar 78 kg gegaan zonder te trainen en alleen maar vreten binnen een maand/1.5 maand tijd.
Ben nu sinds maandag begonnen met trainen. Training is 3x in de week Stronglifts. Dinsdag, donderdag en zaterdag.
De spierpijn na de eerste twee trainingen waren echt niet normaal, vooral me benen ivm de squats. 3e Training eigenlijk niet meer. Het voelde dan ook alsof ik niet hard genoeg getraind had. Maar ik volg trouw het programma dus lekker beuken en groeien.
Ik wil vooral aankomen en groter (lees:breder) worden. De v-vorm is toch wel een van de dingen die ik echt wil.
Ben nu rond de 1.92 weeg 78 kilo, twee weken terug in ieder geval.
-xx- Jeroen
Deze post is bewerkt door VeldMuijz: 27-09-2010 - 10:29

Help