Rox92, op 26-12-2010, 17:11, zei:
Een goed begin is het halve werk

En dit kan je zeker een goed begin noemen!
Wat is je doel alleen afvallen of ook na het afvallen groot en gespierd worden ?
Hoi Rox92. Dank je voor het compliment, ben er zelf ook ontzettend blij mee
Mijn doel is vooral mijn gehele fysiek verbeteren. Heb van mijn 17e tot 22e veel aan krachttraining/bodybuilding gedaan, toen jarenlang "gelukkig" geweest met mijn ex en daarin eigenlijk alles verloren qua fysiek. Liep misschien 100 stappen nog op een dag, at heel slecht en kwam amper meer buiten en sporten of gewichten zag ik al helemaal niet meer.
Sinds die periode eerst een tijdje in de put gezeten (van midden in de trouwplannen naar een totaal surrealistische situatie waarin je ontdekt dat je vriendin nogal wat problemen heeft verstopt... ) en toen weer volop mijn "oude" hobby opgepakt.
Een echt doel qua groot en gespierd worden heb ik nog niet echt, belangrijkste is weer "blij" met mezelf worden, maar aangezien ik enige aanleg heb om groot te worden zal ik dat op termijn mogelijk wel wat gaan uitbuiten.
Rug ziet er trouwens leuk uit, maar aan de voorkant moet nog erg veel gebeuren, alleen in november geeneens foto's van durven maken. Eind januari zal die vergelijking komen, ben nu al benieuwd, want die voorkant zal de langste strijd worden.
Deze post is bewerkt door End of Days: 26-12-2010 - 17:26
The only one you can count on is yourself
The hardest battle you're ever going to fight is the battle just to be you
progressie nov 2010 - sep 2011
Rebirth by fire
Slow carb diet cut
Start: zondag 11 maart 2012
Einde: juni/juli 2012
Kcal: 2600
E-K-V: 45-25-30
BP: 2 x 117,5 kg (doel december 2012: 125 kg)
DL: 1 x 185 kg (doel december 2012: 220 kg)
SQ: 1 x 180 kg (doel december 2012: 200 kg)