Nitwit, op 08-09-2011 - 15:55, zei:
Ben benieuwd hoe het is gegaan??
Weet niet of ik het hele verhaal verteld had, maar komt er op neer dat ik eergsteren de hele dag op de SEH heb gelegen. Zwaar onder de medicatie om die galaanval te onderdrukken. Had wel eens gehoord dat een echt flinke galaanval een van de pijnlijkste soorten is, maar dat heeft zich wel bewezen. Ging telkens gewoon bijna out van de pijn en lag te creperen in welke houding ik ook aannam
Gisteren dus naar de chirurg en daar te horen gekregen dat die galblaas er inderdaad op korte termijn uitmoet. Alles was met spoed aangevraagd, maar zou toch misschien nog een week of 5 moeten wachten voor hij eruit kon

Gelukkig ben ik een uurtje terug gebeld door de assistente van de chirurg en ze hebben een plaatsje geregeld op 30 september, dus dan gaat de galblaas er eindelijk uit! hopelijk zijn daarmee mijn problemen voor altijd over en kan ik weer lekker verder knallen met mijn workouts en vooral weer normaal werken; de laatste weken is het behoorlijk aanpoten om telkens bij te werken na zo'n aanval en ze worden ook steeds heftiger, dus ik wil er niet al te veel meer meemaken.
The only one you can count on is yourself
The hardest battle you're ever going to fight is the battle just to be you
progressie nov 2010 - sep 2011
Rebirth by fire
Slow carb diet cut
Start: zondag 11 maart 2012
Einde: juni/juli 2012
Kcal: 2600
E-K-V: 45-25-30
BP: 2 x 117,5 kg (doel december 2012: 125 kg)
DL: 1 x 185 kg (doel december 2012: 220 kg)
SQ: 1 x 180 kg (doel december 2012: 200 kg)