Fitnessforum: Pietje92 foto-log - Fitnessforum

Ga naar inhoud

• 8 Pagina's +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Pietje92 foto-log Let op niet geschikt voor jongeren onder de 18jaar :p

#41 Gebruiker is offline   caroline88 

• Fitness Goeroe (Zilver)
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Fitnessforum leden
  • Lid geworden: 30-11-10
  • Geslacht:Vrouw
  • Interesses:voeding, beleggen, fotografie etc.

Gepost 24-04-2011 - 12:50

Dat wekelijks wegen is natuurlijk maar een momentopname. Hoe is het met je centimeters? Of meet je die niet.

Ik denk dat je moet stoppen met trainen want al die spiermassa wordt te zwaar :blush:

Laat je niet ontmoedigen door die malle weegschaal. Je gewicht schommelt altijd een beetje en iedereen komt aan rond de paasdagen behalve de paashaas. Als jij consequent goed blijft eten en goed blijft trainen dan komen die resultaten er ook. Veel succes met je training morgen!
krachtstats zonder gewicht van de halter (16 kg)

En door zijn offer werd ik vrij. Hij droeg mijn straf, Hij stierf voor mij.
Ontnam de dood zijn heerschappij. Dankzij zijn sterven leef ik nu.
0

#42 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip
  • Lid geworden: 29-08-10
  • Geslacht:Man

Gepost 24-04-2011 - 13:07

Bekijk Post caroline88, op 24-04-2011 - 12:50, zei:

Dat wekelijks wegen is natuurlijk maar een momentopname. Hoe is het met je centimeters? Of meet je die niet.

Ik denk dat je moet stoppen met trainen want al die spiermassa wordt te zwaar :blush:

Laat je niet ontmoedigen door die malle weegschaal. Je gewicht schommelt altijd een beetje en iedereen komt aan rond de paasdagen behalve de paashaas. Als jij consequent goed blijft eten en goed blijft trainen dan komen die resultaten er ook. Veel succes met je training morgen!

'iedereen komt aan rond de paasdagen behalve de paashaas' :laugh: ,geen idee hoe het zit met mijn centimeters,nooit opgemeten,maar ik denk dat ik 30% vet heb,mischien wel 35%,thx morgen ga ik eens knallen met workout B van SL :cool:
19 jaar
1.90 lang
98 kilo

doel: cutten tot 9% BF
0

#43 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 25-04-2011 - 14:02

vandaag workout B gedaan

squat 20 kilo (was zwaar vandaag ass to grass gedaan opstaan ging moeilijker zakken ging eitje :laugh: )

overhead press 30 kilo (was zwaar kon het net afmaken)

deadlift 30 kilo (deze was een eitje volgende keer 50 kilo proberen)

toen ik ass to grass deed,kon ik moeilijker me rug recht doen,een of ander reden,maar ging gelukkig goed zwaarder dan normale squat :wacko:
19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#44 Gebruiker is offline   Nivlem 

• VIP lid
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 14-11-10

Gepost 28-04-2011 - 13:42

Bekijk Post pietje92, op 25-04-2011 - 14:02, zei:

vandaag workout B gedaan

squat 20 kilo (was zwaar vandaag ass to grass gedaan opstaan ging moeilijker zakken ging eitje :laugh: )

overhead press 30 kilo (was zwaar kon het net afmaken)

deadlift 30 kilo (deze was een eitje volgende keer 50 kilo proberen)

toen ik ass to grass deed,kon ik moeilijker me rug recht doen,een of ander reden,maar ging gelukkig goed zwaarder dan normale squat :wacko:

Bij squat lekker rustig en gecontroleerd naar benedene en weer omhoog, probeer je rug wel echt recht te houden. Anders probeer je te squatten zonder stang, met armen gestrekt naar voren, is misschien ook gelijk een warm up. Hoe heb je je stang op je schouders zitten? Je hebt 2 positie's, ook daar kan het aanliggen als je hem wat lager hebt zitten.
Mocht het echt niet lukken, kan het zijn dat je hamstrings aan de korte kant zijn, maar ook daar is een oplossing voor.

Je deadlift met 20kilo verhogen? :blink:
Zozo jij hebt er zin in :laugh:
0

#45 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 28-04-2011 - 17:45

Bekijk Post Nivlem, op 28-04-2011 - 13:42, zei:

Bij squat lekker rustig en gecontroleerd naar benedene en weer omhoog, probeer je rug wel echt recht te houden. Anders probeer je te squatten zonder stang, met armen gestrekt naar voren, is misschien ook gelijk een warm up. Hoe heb je je stang op je schouders zitten? Je hebt 2 positie's, ook daar kan het aanliggen als je hem wat lager hebt zitten.
Mocht het echt niet lukken, kan het zijn dat je hamstrings aan de korte kant zijn, maar ook daar is een oplossing voor.

Je deadlift met 20kilo verhogen? :blink:
Zozo jij hebt er zin in :laugh:

de stang heb ik op mijn schouder en beetje op me nek,maar 30 kilo deadlift is way too easy :laugh: ,ik wil explosief gevoel hebben bij de deadlift maar heb ik nog niet,ik ga morgen weer trainen,kijken of 50 kilo mij genoeg explosief gevoel geeft bij deadlift :ph34r:

Deze post is bewerkt door pietje92: 28-04-2011 - 17:46

19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#46 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 29-04-2011 - 15:44

vandaag workout B gedaan

20 kilo squat
30 kilo overhead press
50 kilo deadlift

vandaag kreeg ik advies/opmerkingen dat ik bij squat en bij deadlift mij rug krom had ,bij deadlift zette ik de barbell neer met mij rug,terwijl ik door me knie moest,toen ik da deed voelde me benen in brand :laugh: ,en bij squat was me rug krom bij het zakken en opstaan,iemand raade me aan om personal trainer in te schakelen,die mij verder kan helpen,dus heb ik gedaan,zondag workout A doen met personal trainer :cool:
19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#47 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 29-04-2011 - 20:30

vandaag whey perfection bestelt ,dus ik heb me voedingschema gewijzigt,(lees pagina 1 ) , hopelijk deze weekend thuis bezorgt die whey :biggrin: ,graag hoor ik jullie mening over mijn voedingschema en of de whey goed over de dag heb gespreid.en of het eventueel geen kwaad kan voor het slapen whey te gebruiken.

Deze post is bewerkt door pietje92: 29-04-2011 - 20:32

19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#48 Gebruiker is offline   Nivlem 

• VIP lid
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 14-11-10

Gepost 01-05-2011 - 13:10

Je moet eerst goed je vorm op orde krijgen. Dat is de MUST.
Je kan filmpjes kijken op internet, mark rippetoe, je kan aan andere mensen vragen jou te beoordelen, of je kan natuurlijk zelf een fimpje maken en hier posten. Zodra je vorm in orde is gaan de gewichten wel omhoog.

Ik vind whey overbodig, heb het zelf ook gebruikt, maar dat moet jezelf weten.
Je kan genoeg binnen krijgen met 'gewone' voeding.
Maar als je het toch wilt gebruiken, whey bevat snelle eiwitten, kwark bevat langzame eiwitten vandaar dat je die voor het slaap inneemt, en dus zal ik de whey bij het opstaan innemen, voor je training zou ook kunnen maar voor het slapen gaan lijkt mij niet zo nuttig.
0

#49 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 01-05-2011 - 14:36

Bekijk Post Nivlem, op 01-05-2011 - 13:10, zei:

Je moet eerst goed je vorm op orde krijgen. Dat is de MUST.
Je kan filmpjes kijken op internet, mark rippetoe, je kan aan andere mensen vragen jou te beoordelen, of je kan natuurlijk zelf een fimpje maken en hier posten. Zodra je vorm in orde is gaan de gewichten wel omhoog.

Ik vind whey overbodig, heb het zelf ook gebruikt, maar dat moet jezelf weten.
Je kan genoeg binnen krijgen met 'gewone' voeding.
Maar als je het toch wilt gebruiken, whey bevat snelle eiwitten, kwark bevat langzame eiwitten vandaar dat je die voor het slaap inneemt, en dus zal ik de whey bij het opstaan innemen, voor je training zou ook kunnen maar voor het slapen gaan lijkt mij niet zo nuttig.

omdat ik aan het cutten ben moet ik me EW heel hoog houden,vandaar dat ik whey gebruik,en bij werkdagen was me EW 150gr,met whey is nou 199gram,ik heb gister me voedingschema veranderd,vindt me voedingschema prima zo,nu alleen wachten tot me whey binnen is,ik hoop dat ik hem morgen ontvang :biggrin: ,deze week 400gram afgevallen :-( ,volgende week zondag nieuwe foto's op forum,vandaag getraint:

squaten 25 kilo (ging gemakelijk volgende keer verhogen naar 30 kilo als ik merk dat de techniek minder wordt door de kilo's verlaag ik de kilo's )

bench press 25 kilo (ging lekker,die haalde ik net wel)

overhead press 25 kilo (deze was echt een eitje volgende keer zeker verhogen naar 30 kilo,en het zelfde geldt voor squaten,als de techniek minder wordt,verlaag ik de kilo's .

momenteel gaat lekker,het voelt alsof ik nou pas aan fitnessen ben,terwijl ik dit ongeveer 3 weken doe :happy: ,met kracht voel ik beetje vooruitgang,maar met massa momenteel niet,maar ik moet geen wonderen verwachten in 1 maand fitnessen :biggrin: , ik heb vertrouwen dat ik zeker veel vooruitgang zal boeken,of het nou met kracht is of massa,dat weet ik niet,wat ik wel hoop is dat ik binnen 3 maanden me bf 9% wordt.
19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#50 Gebruiker is offline   JemfitNL 

• Wolverine
  • Lid geworden: 02-11-10
  • Interesses:Voeding, krachttraining, muziek, gezondheid, persoonlijke ontwikkeling, computerspellen, vechtsporten en zo nog wel wat.

Gepost 01-05-2011 - 14:46

Even over de deadlift:
Vanaf de grond totdat de stang voorbij je knieën komt til je vanuit je benen. Daarna til je vanuit je heupen.

Over de squat:
Je kunt de stang hoger of lager houden, met allemaal voor- en nadelen van dien. Maar leg de stang NIET op je nek (oftewel je ruggengraat).
www.jemfit.net (Fysieke en persoonlijke ontwikkeling)
-Gratis blog artikelen (krachttraining, voeding, afvallen, gezondheid, etc.)
-Personal training en voedingscoaching
-Kidsafety (weerbaarheid en zelfverdediging voor kinderen)
0

#51 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 01-05-2011 - 14:52

Bekijk Post JemfitNL, op 01-05-2011 - 14:46, zei:

Even over de deadlift:
Vanaf de grond totdat de stang voorbij je knieën komt til je vanuit je benen. Daarna til je vanuit je heupen.

Over de squat:
Je kunt de stang hoger of lager houden, met allemaal voor- en nadelen van dien. Maar leg de stang NIET op je nek (oftewel je ruggengraat).

ik legde de stang altijd beetje onder me nek,ik kreeg vandaag last van me linker schouder,maar nu is het over,moet ik de stang dan beetje op mijn bovenrug leggen?heb zo vaak op video gekeken niet echt duidelijke beeld,en de deadlift deed ik ook enorme fout ik tilde hem op met me rug :blush: ,maar gelukkig hadden ze mij daarop gesproken in de gym dat het vanuit de benen moet.
19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#52 Gebruiker is offline   caroline88 

Gepost 01-05-2011 - 21:20

Als je je ellebogen goed naar achteren duwt dan krijg je vanzelf een rolletje weefsel waar je hem mooi op kunt rusten. En met je handen enkel nog in evenwicht houden dus het gewicht drukt niet op je zwakke polsen maar op je sterke rug.
Ik leg hem zelf hoog aan dus ik weet niet hoe de low bar squat voelt.

0

#53 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 01-05-2011 - 21:22

Bekijk Post caroline88, op 01-05-2011 - 21:20, zei:

Als je je ellebogen goed naar achteren duwt dan krijg je vanzelf een rolletje weefsel waar je hem mooi op kunt rusten. En met je handen enkel nog in evenwicht houden dus het gewicht drukt niet op je zwakke polsen maar op je sterke rug.
Ik leg hem zelf hoog aan dus ik weet niet hoe de low bar squat voelt.

thanks voor de tip,volgende keer doe ik me schouders gewoon naar achteren zodat ik de stang derop kan leggen,en schouders naar achteren zorgt volgens mij ook weer voor rechtere rug denk ik.
19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#54 Gebruiker is offline   caroline88 

Gepost 01-05-2011 - 21:33

Bekijk Post pietje92, op 01-05-2011 - 21:22, zei:

thanks voor de tip,volgende keer doe ik me schouders gewoon naar achteren zodat ik de stang derop kan leggen,en schouders naar achteren zorgt volgens mij ook weer voor rechtere rug denk ik.
Ja - met je schouderbladen naar achteren en je ellebogen naar achteren en omhoog. Volgens mij is het dan anatomisch onmogelijk om ook nog een bolle rug te trekken.

0

#55 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 01-05-2011 - 21:50

Bekijk Post caroline88, op 01-05-2011 - 21:33, zei:

Ja - met je schouderbladen naar achteren en je ellebogen naar achteren en omhoog. Volgens mij is het dan anatomisch onmogelijk om ook nog een bolle rug te trekken.

thx voor de tip!
woensdag weer trainen,en dit in praktijk doen :))
en deadlift fatsoenlijk uitvoeren ,zoals jemfit al zei vanaf de grond tot de knie vanuit je benen optillen daarna vanuit je heupen,ik wou dat ik het eerder wist :-(

Deze post is bewerkt door pietje92: 01-05-2011 - 21:53

19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#56 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 02-05-2011 - 22:39

yeah whey perfection vandaag binnen :happy: ,shit de coop is niet ingelevert,er zit geen maatschep of coop in,hoe weet ik hoeveel 30gram is?? iemand handig tip??
19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

#57 Gebruiker is offline   tomherlo 

• VIP lid
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 16-09-10

Gepost 02-05-2011 - 22:49

keukenweegschaal van jullie mam?
'Cause sometimes you feel tired,
feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
0

#58 Gebruiker is offline   wess1988 

• Fitness Goeroe (Brons)
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 10-03-11
  • Interesses:Hardcore feesten
    Fitness
    Kickbox
    Tuning
    Computer
    Voetbal
    Voeding
    SC-Heerenveen

Gepost 03-05-2011 - 08:32

Meestal zit het maatschepje er wel in maar dan moet je ff met een mis ronddraaien, dan voel je hem vaak wel.
Never drive faster than your guardian angel can fly.

Starts 20-10-10
75 Kilo
Recent 18-01-2012
83.4 Kilo

Recent: .................. New plan:
squat --> 110 kg ..... squat --> 130 kg (dec 2012)
bench --> 110 kg ..... bench --> 120 kg (dec 2012)
deadlift --> 180 kg ..... deadlift --> 200 kg (juni 2012)
0

#59 Gebruiker is offline   Brad_Fitt 

• Lid geworden: 29-12-08

Gepost 03-05-2011 - 17:30

Bekijk Post pietje92, op 02-05-2011 - 22:39, zei:

yeah whey perfection vandaag binnen :happy: ,shit de coop is niet ingelevert,er zit geen maatschep of coop in,hoe weet ik hoeveel 30gram is?? iemand handig tip??

Die moet er echt wel bij zitten. Anders wil ik wel eens afmeten hoeveel eetlepels in zo'n scoop gaan, dan heb je een voorbeeldje.
"I do it because I can
I can because I want to
I want to because you said I couldn't."
0

#60 Gebruiker is offline   pietje92 

• Volwaardig lid
  • Pip Pip

Gepost 03-05-2011 - 17:45

gevonden hij was helemaal onderaan :dry: ,voor niks keuken-weegschaal gekocht ,maar ff tussen ons :ph34r: , dan zeg ik dat ik voor moederdag heb gekocht die weegschaal :laugh:
19 jaar
1.90 lang
98 kilo

0

Deel dit topic:

• 8 Pagina's +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5