Nivlem, op 01-05-2011 - 13:10, zei:
Je moet eerst goed je vorm op orde krijgen. Dat is de MUST.
Je kan filmpjes kijken op internet, mark rippetoe, je kan aan andere mensen vragen jou te beoordelen, of je kan natuurlijk zelf een fimpje maken en hier posten. Zodra je vorm in orde is gaan de gewichten wel omhoog.
Ik vind whey overbodig, heb het zelf ook gebruikt, maar dat moet jezelf weten.
Je kan genoeg binnen krijgen met 'gewone' voeding.
Maar als je het toch wilt gebruiken, whey bevat snelle eiwitten, kwark bevat langzame eiwitten vandaar dat je die voor het slaap inneemt, en dus zal ik de whey bij het opstaan innemen, voor je training zou ook kunnen maar voor het slapen gaan lijkt mij niet zo nuttig.
omdat ik aan het cutten ben moet ik me EW heel hoog houden,vandaar dat ik whey gebruik,en bij werkdagen was me EW 150gr,met whey is nou 199gram,ik heb gister me voedingschema veranderd,vindt me voedingschema prima zo,nu alleen wachten tot me whey binnen is,ik hoop dat ik hem morgen ontvang

,deze week 400gram afgevallen

,volgende week zondag nieuwe foto's op forum,vandaag getraint:
squaten 25 kilo (ging gemakelijk volgende keer verhogen naar 30 kilo als ik merk dat de techniek minder wordt door de kilo's verlaag ik de kilo's )
bench press 25 kilo (ging lekker,die haalde ik net wel)
overhead press 25 kilo (deze was echt een eitje volgende keer zeker verhogen naar 30 kilo,en het zelfde geldt voor squaten,als de techniek minder wordt,verlaag ik de kilo's .
momenteel gaat lekker,het voelt alsof ik nou pas aan fitnessen ben,terwijl ik dit ongeveer 3 weken doe

,met kracht voel ik beetje vooruitgang,maar met massa momenteel niet,maar ik moet geen wonderen verwachten in 1 maand fitnessen

, ik heb vertrouwen dat ik zeker veel vooruitgang zal boeken,of het nou met kracht is of massa,dat weet ik niet,wat ik wel hoop is dat ik binnen 3 maanden me bf 9% wordt.