Nadat ik nu eindelijk een voedingsschema heb, waar eventueel nog in geklust kan worden majah eerst maar is proberen paar weekies zo:)
Voor de gene die hem nog niet hebben gezien en graag wel willen zien ----> http://www.fitnessfo...643#entry124643
Ik train met rippetoe:) vanaaf de eerste training sinds mijn nieuwe voedingsschema heb de afgelopen weken even de oefeningen verkent en vanaaf voor t echie dan maar:)
Vraagje de stangen bij mij wegen 12,5 ofzo (als ik t juist begreep) begin ik elke oefening nu gwn met een gewicht dat voor mij lekker voelt:) en dat verhogen starting strenght zegt dat t per 2,5 kilo gaat maar is dit hoger bij de deadlift ofzo als ik t zo bekijk moet die deadlift zwaarder zijn dan alle andere oefeningen toch?
Vanavond workout a en dan donderdag/vrijdag een van de twee workout b en zondag weer workout a:) maar die powercleans word nog pittig voor donderdag want vindt maar een lastige oefening:)
Foto`s moet ik nog maken als ik tijd en moet verzameld heb:)
dat was t wel zo`n beetje zal vanavond wel ff laten weten hoe t training is gegaan:)
KG: 71
Lengte: 1,78
Vetpercentage: no idea:)
Deze post is bewerkt door I`mthewnewguyhere: 19-04-2011 - 19:31

Help