Inmiddels een klein maandje verder met "herstellen" en voortgang gaat naar behoren :) voornamelijk de tricep-oefeningen houd ik sterk in de gaten, omdat ik daar last van had. Inmiddels ben ik weer bezig met dippen ( 3 setjes van 8hh met een toevoeging van 5kg), bankdrukken deed ik tijdens mijn laatste training 12-10-8-6 / 50-60-70-80. Incline was mijn top 60kg, 70kg lukte ook maar slechts 2 keer op volledig eigen kracht dus die telt niet mee.
Zodoende dus besloten om ook weer met eiwitshakes te beginnen. Ik heb de whey isolaat neutraal van XXL Nutrition aangeschaft en krijg ik vandaag binnen als het goed is, dus morgen beginnen. Daarnaast ook Omega 3 van Now Foods besteld en ik ben nog even aan het kijken naar welke multivitamine daar bij gaan komen.
Mijn onderhoud ligt op 2700kcal.
Stats. 22j, 70kg, gemiddeld 4 x per week sporten.
Doel is om richting de 74kg te gaan, dus mijn benodigde kcal per dag ligt op 3200kcal.
Hieronder een vernieuwd voedingsschema, kritiek is welkom! Twee aandachtspunten:
* Ik bereken deze gemiddelden d.m.v. een app op me telefoon. Ik weet niet of bij de boterhammen met pindakaas, ook de boterhammen zelf erbij opgeteld zijn of dat het slechts de waarden zijn van 4 porties pindakaas.
** Wat avondeten betreft richt ik mij voornamelijk op zo'n 200gr. kip/kalkoen en zo nu en dan gehakt of rundvlees (runderreepjes van de ah). Qua groenten kies ik meestal brocolli, mais of tomaten met daarbij pasta/rijst/aardappelen. Het verschilt dus iedere keer qua kcal.
Verder upload ik vanavond nog een aantal foto's van hoe het er nu voor staat. Benieuwd hoe het over een maandje eruit ziet.
Bijgesloten afbeelding(en)
Deze post is bewerkt door Jordy_22: 11-04-2012 - 09:11