Fitnessforum: be4 and after winny - Fitnessforum

Ga naar inhoud

• 2 Pagina's +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

be4 and after winny

#21 Gebruiker is offline   VeldMuijz 

• Fitness Goeroe (Zilver)
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Fitnessforum leden
  • Lid geworden: 27-09-10
  • Geslacht:Man

Gepost 31-10-2011 - 07:51

Ziet er goed uit zo. Mooie bouw.

Bekijk Post wess1988, op 30-10-2011 - 15:07, zei:

Ik weet van canabis dat het tot 4 weken in je bloed blijft.

Ik weet niet hoe dat zit met AAS

THC is tot 6 maanden terug te vinden in vetweefsel. Andere werkzame stoffen van wiet weet ik niet hoelang het erin blijft. \
THC is ook 24 uur in je urine te vinden.
Beginnen met trainen, maar hoe?
Lees: Fitness voor beginners
Lees: Basisinformatie trainen
Lees: Basisinformatie voeding
Gelieve het bovenstaande door te nemen voor het posten van berichten.
Uitleg over Rippetoe. Let op: er is nog veel meer info over Rippetoe te vinden, zoek op Google en je zult vinden.
Afkortingen/begrippen die je tegen gaat komen.

- http://www.lecielbleu.eu/ - Bed And Breakfast In Frankrijk?
0

#22 Gebruiker is offline   JemfitNL 

• Wolverine
  • Lid geworden: 02-11-10
  • Interesses:Voeding, krachttraining, muziek, gezondheid, persoonlijke ontwikkeling, computerspellen, vechtsporten en zo nog wel wat.

Gepost 31-10-2011 - 11:24

Bekijk Post eat and train, op 30-10-2011 - 20:03, zei:

Achja wat zal ik zeggen over anonimiteit, in deze sport wordt er nou eenmaal gebruikt door de 'fanatiekelingen' om verder te komen, als je eraan begint weet je wat er te wachten staat voor je, als er aan mij word gevraagd of ik gebruik zal ik nooit nee zeggen, ik heb de vraag ook een keer te horen gekrekegen van mijn studiebegeleider daar zei ik als antwoord op, wie weet. Alleen zal ik nooit nee zeggen. Ik steek het niet onder stoelen of banken omdat ik er 'trots' op ben dat ik er verstandig mee omgaat en niet als vele andere doen alles naar binnen werken en alles vreten wat los en vast zit en voor de zomer nog effe snel wat pakken, dus kan ik mezelf nog in de spiegel kijken dat ik er alles aan gedaan hebt om er alles uit te halen, tsjaa mensen die dit afkeuren en er op welke leeftijd dan ook tegen zijn, ben ik het met hun eens alleen je weet pas waar je aan begint als je het ook echt gebruikt, in woorden klinkt het leuk meer kracht/meer massa/meer dedinitie maar het gevoel dat je tijdens ON cycle bent is gewoon nog leuker, uit nieuwschierigheid wordt er vaak voor zichzelf voorgesteld om er eentje te doen totdat je voelt off cycle dat alles wat trager loopt en alles wat afneemt, dan is het al vaak de 2e die al snel zult volgen, en vervolgens verder.

Maar ach ben nu weer off cycle, alleen kan niet wachten tot de volgende cycle, het gevoel alleen al :D

En de eene rookt de ander drinkt en helpt zo ze ingewanden naar de kloten, de andere gebruikt AAS op een verstandelijke wijze en zorgt ervoor dat zijn gezondheid niet uit de hand gaat lopen...

Maar helemaal gezond bezig ben ik dus niet helemaal :(

Ik ben blij dat je er in ieder geval bewust mee bezig bent. Doe je het ook onder medisch toezicht?

Bekijk Post VeldMuijz, op 31-10-2011 - 07:51, zei:

Ziet er goed uit zo. Mooie bouw.

THC is tot 6 maanden terug te vinden in vetweefsel. Andere werkzame stoffen van wiet weet ik niet hoelang het erin blijft. \
THC is ook 24 uur in je urine te vinden.

Ik weet dat afvalstoffen in je vetweefsel opgeslagen kunnen worden. Is dat hetzelfde principe?

@Eat and train;
Oefen maar vast met je hoofd, want op je wedstrijden moet je X minuten lang je lichaam aanspannen zonder er uit te zien alsof je een zware strijd op de wc aan het leveren bent. :laugh:

Wat vocht betreft, heb je al eens dingen geprobeerd als natuurlijke diuretica en zout cyclen?
www.jemfit.net (Fysieke en persoonlijke ontwikkeling)
-Gratis blog artikelen (krachttraining, voeding, afvallen, gezondheid, etc.)
-Personal training en voedingscoaching
-Kidsafety (weerbaarheid en zelfverdediging voor kinderen)
0

#23 Gebruiker is offline   eat and train 

• superdude!
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 04-08-09

Gepost 31-10-2011 - 16:40

eet vrijwel zoutloos alleen op junkdagen niet.. alleen desondanks blijf ik vocht vasthouden, niet echt veel maar wel om de middel.

zal volgende cycle wel effe kijken hoe ik het water eruit kan spelen, denk kwestie van minder junk-dagen... ipv 1x p/week naar 1x in de 2 weken doen ofzo.

Deze post is bewerkt door eat and train: 31-10-2011 - 16:41

a failure give me strength, the pain is my motivation.
0

#24 Gebruiker is offline   JemfitNL 

• Wolverine
  • Lid geworden: 02-11-10
  • Interesses:Voeding, krachttraining, muziek, gezondheid, persoonlijke ontwikkeling, computerspellen, vechtsporten en zo nog wel wat.

Gepost 31-10-2011 - 17:51

Bekijk Post eat and train, op 31-10-2011 - 16:40, zei:

eet vrijwel zoutloos alleen op junkdagen niet.. alleen desondanks blijf ik vocht vasthouden, niet echt veel maar wel om de middel.

zal volgende cycle wel effe kijken hoe ik het water eruit kan spelen, denk kwestie van minder junk-dagen... ipv 1x p/week naar 1x in de 2 weken doen ofzo.

Als je zo weinig zout binnen krijgt gaan je hormonen (zoals aldosteron bijvoorbeeld) anders werken en proberen ze zout vast te houden. Zout heb je immers nodig in je lichaam. Daarnaast moet er altijd een balans zijn tussen zout en kalium. Google daar eens op, dan word je misschien meer duidelijk over hoe je dat vocht omlaag kunt brengen. :-)

Zoek eens op DBB naar zout cyclen. Dat wil zeggen dat je korte periodes van een hoge- of lage zoutinname afwisselt om al het onderhuidse vocht er uit te krijgen, terwijl je het vocht in de spieren en organen zo veel mogelijk bewaart. Er staat ook een top 3 met beste vochtafdrijvende supplementen (denk aan paardebloem) en een top 10 met de beste vochtafdrijvende voedingsmiddelen (weet ik zo niet uit m'n hoofd).

Succes iig. :-)
www.jemfit.net (Fysieke en persoonlijke ontwikkeling)
-Gratis blog artikelen (krachttraining, voeding, afvallen, gezondheid, etc.)
-Personal training en voedingscoaching
-Kidsafety (weerbaarheid en zelfverdediging voor kinderen)
0

#25 Gebruiker is offline   Ironspiky 

• Fitness Goeroe (Brons)
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 21-04-11

Gepost 31-10-2011 - 20:54

je moet ook niet zo bang voor zout wezen...je ziet zelf wel hoe je er op reageerd..kan van de foto's ook niet zeggen dat je veel vocht vast houd en winny is dan ook niet zo vochtvasthoudend..
als je nu aan de anadrol zat dan was je wel een leuk michelin mannetje geworden trouwens :laugh:

goeie tip van jeremy over zout word ook veel mee gecycled

ooh en bulk nu eens door man nu meteen weer de cut in vind ik eigenlijk ook niet echt nodig

my 2 ct :cool:
0

#26 Gebruiker is offline   End of Days 

• Fitness Goeroe (Brons)
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 28-11-10

Gepost 01-11-2011 - 09:57

Bekijk Post Ironspiky, op 31-10-2011 - 20:54, zei:

ooh en bulk nu eens door man nu meteen weer de cut in vind ik eigenlijk ook niet echt nodig

my 2 ct :cool:

+1

Ik zou als ik jou was ook echt niet gaan cutten. Het is toch winter, je BF is al niet extreem hoog, dus richt je voorlopig gewoon op clean bulk als je dat al niet doet. Als je gaat cutten ben je zo droog. Als ik naar je aspiraties kijk in het BB wereldje zou ik gewoon doorgaan met bulken. Je hebt voor je leeftijd echt een flinke massa, dat is je sterke punt dan ook, dus buit het volledig uit :happy:

Ooit wel eens eraan gedacht om een begeleider te zoeken? Naar mijn mening zou je best ver kunnen komen in het BB wereldje.
The only one you can count on is yourself

The hardest battle you're ever going to fight is the battle just to be you

progressie nov 2010 - sep 2011

Rebirth by fire

Slow carb diet cut
Start: zondag 11 maart 2012
Einde: juni/juli 2012

Kcal: 2600
E-K-V: 45-25-30

BP: 2 x 117,5 kg (doel december 2012: 125 kg)
DL: 1 x 185 kg (doel december 2012: 220 kg)
SQ: 1 x 180 kg (doel december 2012: 200 kg)
0

#27 Gebruiker is offline   Clubby2k 

• VIP lid
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 02-10-11

Gepost 01-11-2011 - 10:40

Ik ben het met de jongens eens dat het zonde is om nu je vet percentage te gaan verlagen. Maar ik zou je vetpercentage ook niet hoger laten oplopen, dat is in mijn ogen nergens voor nodig. Ga gewoon door zo door, zorg dat je kracht/massa gains krijgt maar houd je vet percentage in check.

Ik zie veel te veel mensen die zeggen van ja ik ga bulken, en vervolgens worden ze wel groter maar meer als de helft daarvan is gewoon vet wat erbij komt. Mensen kunnen het in mijn ogen beter rustig aan doen en zorgen voor quality gains inplaats van dat gepreuts wat 75% van de bevolking doet.

Je merkt misschien dat ik geen echte voorstander ben van van de termen bulken/cutten, ga gewoon gestaag zo door en zoals eerder gezegd houd je vet percentage in check en dan kom je er wel.

Bodybuilding is geen sprint maar een marathon :happy:
0

#28 Gebruiker is offline   eat and train 

• superdude!
  • Pip Pip Pip Pip

Gepost 23-11-2011 - 14:45

1 week geleden
Geposte afbeelding

2-3 weken gelden
Geposte afbeelding

update:
0

#29 Gebruiker is offline   Clubby2k 

• VIP lid
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 02-10-11

Gepost 23-11-2011 - 17:10

Je update lijkt niet te werken ouwe.
0

#30 Gebruiker is offline   eat and train 

• superdude!
  • Pip Pip Pip Pip

Gepost 23-11-2011 - 17:31

Huh? Kruisjes?
0

Deel dit topic:

• 2 Pagina's +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers