eat and train, op 30-10-2011 - 20:03, zei:
Achja wat zal ik zeggen over anonimiteit, in deze sport wordt er nou eenmaal gebruikt door de 'fanatiekelingen' om verder te komen, als je eraan begint weet je wat er te wachten staat voor je, als er aan mij word gevraagd of ik gebruik zal ik nooit nee zeggen, ik heb de vraag ook een keer te horen gekrekegen van mijn studiebegeleider daar zei ik als antwoord op, wie weet. Alleen zal ik nooit nee zeggen. Ik steek het niet onder stoelen of banken omdat ik er 'trots' op ben dat ik er verstandig mee omgaat en niet als vele andere doen alles naar binnen werken en alles vreten wat los en vast zit en voor de zomer nog effe snel wat pakken, dus kan ik mezelf nog in de spiegel kijken dat ik er alles aan gedaan hebt om er alles uit te halen, tsjaa mensen die dit afkeuren en er op welke leeftijd dan ook tegen zijn, ben ik het met hun eens alleen je weet pas waar je aan begint als je het ook echt gebruikt, in woorden klinkt het leuk meer kracht/meer massa/meer dedinitie maar het gevoel dat je tijdens ON cycle bent is gewoon nog leuker, uit nieuwschierigheid wordt er vaak voor zichzelf voorgesteld om er eentje te doen totdat je voelt off cycle dat alles wat trager loopt en alles wat afneemt, dan is het al vaak de 2e die al snel zult volgen, en vervolgens verder.
Maar ach ben nu weer off cycle, alleen kan niet wachten tot de volgende cycle, het gevoel alleen al :D
En de eene rookt de ander drinkt en helpt zo ze ingewanden naar de kloten, de andere gebruikt AAS op een verstandelijke wijze en zorgt ervoor dat zijn gezondheid niet uit de hand gaat lopen...
Maar helemaal gezond bezig ben ik dus niet helemaal :(
Ik ben blij dat je er in ieder geval bewust mee bezig bent. Doe je het ook onder medisch toezicht?
VeldMuijz, op 31-10-2011 - 07:51, zei:
Ziet er goed uit zo. Mooie bouw.
THC is tot 6 maanden terug te vinden in vetweefsel. Andere werkzame stoffen van wiet weet ik niet hoelang het erin blijft. \
THC is ook 24 uur in je urine te vinden.
Ik weet dat afvalstoffen in je vetweefsel opgeslagen kunnen worden. Is dat hetzelfde principe?
@Eat and train;
Oefen maar vast met je hoofd, want op je wedstrijden moet je X minuten lang je lichaam aanspannen zonder er uit te zien alsof je een zware strijd op de wc aan het leveren bent.
Wat vocht betreft, heb je al eens dingen geprobeerd als natuurlijke diuretica en zout cyclen?
www.jemfit.net (Fysieke en persoonlijke ontwikkeling)
-Gratis blog artikelen (krachttraining, voeding, afvallen, gezondheid, etc.)
-Personal training en voedingscoaching
-Kidsafety (weerbaarheid en zelfverdediging voor kinderen)